Halaman

Khamis, 19 Februari 2015

Tanda Anda Mencintai Seseorang

   Perasaan cinta adalah sukar untuk diungkapkan dengan kata-kata kerana hanya kita sendiri sahaja yang boleh merasainya. Apakah perasaan cinta itu? Bagaimanakah perasaan itu? Okey, kat sini Chiq Neyna nak share dengan uols adakah memang cintakan seseorang. Let's check it out !

1. Tanpa sebab
   Maksudnya kat sini adalah uols tak boleh berikan sebab mengapa dan kenapa uols boleh cintakan dia. Kalau uols sukakan dia kerana rupa, itu mungkin bukan cinta kerana uols boleh ceritakan kepada sesiapa sahaja yang uols jatuh cinta kerana kecantikan/kehenseman si dia. Jika ditanya mengapa uols sukakan si dia, uols tidak tahu mengapa uols sukakan dia. Bagi uols, dia adalah anugerah yang terindah dalam hidup uols.

2. Selesa
   Uols akan berasa selesa dengan dia dan boleh mengongsikan pelbagai story untuk dikongsikan bersama. Time uols dengan dia, uols berasa bahagia dan tenang. Tak ada perasaan stress ke apa.

3. Sanggup berubah
   Dengan perlahan-lahan uols berubah demi dia dan kebaikan hubungan uols dengan dia. Kalau boleh uols mahu jadi yang terbaik untuk dia. Perubahan yang uols lakukan adalah dengan kerelaan hati sendiri tanpa dipaksa oleh mana-mana pihak.

4. Gelisah
   Jika si dia tak contact uols, mulalah rasa gelisah semacam. Habis difikir yang bukan-bukan. Contohnya macam, "dia dah lupa kat aku ke?", "dia sakit ke?". Hati uols takkan senang selagi si dia mendiamkan diri.

5. Selalu Tunggu mesej/call
   Setiap kali henfon uols bunyi, uols akan berharap sangat-sangat yang si dia contact uols. Even si dia cuma hantar "hi" dah mampu buatkan uols tersenyum lebar sampai ke telinga.

6.Teringatkan si dia
   Even kat mana pun uols ada, uols akan selalu terfikirkan tentang dia. Bak kata orang, di mana bumi berpijak, di situlah uols akan terfikirkan pasal dia.

   Setakat itulah tanda-tanda yang boleh share dengan uols. Adakah uols ada tanda-tanda yang disenaraikan di atas? Kalau ada, sahlah uols memang dah jatuh cinta.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan

Catat Ulasan