Halaman

Jumaat, 20 Disember 2013

Jiwang-Jiwang Saja...

Kadang kala aku ketawa ,kadang kala aku bersedih tetapi air mata itu aku segera hapuskan kerana aku tidak mahu dilihat sebagai seorang yang lemah walaupun pada hakikatnya akulah itu

Bukan niat di hati ingin menolak dirimu dari hidup ini ,tetapi jika hubungan ini terus dikhianati lebih baik ianya berlalu pergi

setiap saat aku ingin menemanimu walaupun aku diibaratkan sehelai kertas yang hanya digunakan tika perlu sahaja..

Aku berusaha untuk membahagiakanmu walaupun aku dilukai berkali-kali kerana senyumanmu itu merupakan sumber kekuatan aku untuk terus bertahan denganmu

Ada apa dengan cinta jika aku dikhianati oleh janji manismu ?

Ketika saya menangis ,saya lihat awak di dalam air mata ini .Tapi ,saya hapuskan air mata itu agar tiada siapa pun nampak awak

Jahatkan saya sebab curi-curi pandang awak ,curi-curi suka awak dan curi-curi merindui awak .Tapi ,awak lagi jahat sebab awak dah curi hati saya walaupun awak tak pernah sedar

Tatkala diri ini mengingati dirimu ,hanya doa menjadi pengiringnya semoga awak bahagia bersama si dia

Saya akan mempertahankan awak walaupun sejuta orang cakap awak hodoh .Bagi saya ,awaklah manusia yang terindah pernah saya jumpa

Saat aku ketawa ,semua orang gembira di sisi aku .Saat aku bercerita ,semua orang terhibur dengan cerita itu .Saat aku bersedih ,aku tidak mahu mereka melihat kesedihan aku kerana aku tidak sanggup melihat mereka bersedih kerana aku .

Aku rela menjadi bahan boneka jika itu mampu membuatmu gembira...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan

Catat Ulasan