Halaman

Ahad, 6 Disember 2015

Review Filem Pendek Reinkarnasi


"aku dihina kerana kuasa. Aku dikeji kerana manusia
Taraf kita hanya hamba dan taraf kita sama"

   Filem pendek Reinkarnasi menyingkap segala persoalan yang bermain di fikiran anda. Dengan mempertaruhkan sebuah filem berkonsepkan indie eksperimental hasil cetusan 12 orang pemikir  muda, segalanya terkandung dalam filem ini.

   Filem ini mengisahkan tentang pencarian kebenaran oleh fahmi setelah dia jatuh ke lembah durjana yang telah menghancurkan hidupnya. Kerana ketamakkan kuasa golongan atasan dan terdesak dek kehidupan, akhirnya semua itu telah menyebabkan Fahmi meringkuk di dalam penjara.

   Namun, tidak dibiarkan sisa hidupnya menjadi sia-sia. Dia bangkit mencari cahaya yang akan menerangi hidupnya meskipun dicemuh dan dihina oleh manusia. Rintangan yang dihadapi makin menyukarkan jalan yang dipilih. Tomahan demi tomahan, fitnah demi fitnah menyelebungi setiap helaan nafasnya.

   Tunggu apa lagi? Nantikan kemunculan filem Reinkarnasi yang akan dibawa oleh Royal Studio kepada anda! BUKAN SEKADAR MENONTON, ANDA JUGA MUNGKIN BERTUAH MENDAPAT HADIAH-HADIAH MENARIK DARI PRODUKSI ROYAL STUDIO HANYA MELALUI PEMBELIAN TIKET SAHAJA.

RM 3 = HARGA BIASA
RM 5 = TIKET + MAKANAN RINGAN
COMBO = BELI 3 TIKET DENGAN HARGA RM 8 + PERCUMA KUPON KFC (POTONGAN HARGA SAHAJA)

JANGAN LUPA SAKSIKAN FILEM PENDEK  KAMI PADA KETETAPAN BERIKUT :

JUMAAT 18 DISEMBER 2015 : 2.30PM
SABTU 19 DISEMBER 2015 : 4.00PM
AHAD 20 DISEMBER 2015 : 11.30AM
TEMPAT: DEWAN RESITAL, UNIVERSITI MALAYSIA SABAH

SEBARANG TEMPAHAN TIKET BOLEH MENGHUBUNGI :
013-5269050 ELLY
014-8431032 ADDA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan

Catat Ulasan